طراحی سایت
بروشور/ کاتالوگ
طراحی کارت / آرم

شناسنامه

صاحب امتیاز :

مرضیه امینی فرد

مدیر مسئول :

حمیدر رضا مهدی زاده عطار

گروه بازاریابی :

پویان

خوش آمدید

    تاریخچه تاسیس این شرکت

      این کانون فعالیت خود را از تاریخ 1383/6/25 شروع کرد

      و در زمینه های زیر مشغول به ارائه خدمات گردید :

      طراحی و چاپ ماه نامه های تبلیغاتی و تخصصی
      طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت در مدل ها و جنس های متنوع
      طراحی آرم / لوگو

    • در خرداد ماه 1393 با بهره گیری از دانش طراحی وب ، فعالیت خود را در این زمینه نیز گسترش داد

قالب شرکت تابریسان

       

بیشتر

قالب مزرعه سبز

       

بیشتر

مقاله ها

نمادها در طراحی لوگو

امروزه بیش از هر زمانی از علائم در جایگزینی و پر محتوا کردن علائم محدود الفبایی (یعنی حروف) استفاده می گردد.این علائم، نظیر نشانه ها ، آرم و لوگو یا علائم تصویری موجود در ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، خیابان ها و سایر مکانهای عمومی، ممکن است بر مبنای سنتی نوشتاری باشند یا نباشند. این نمادها همه جا به چشم می خورند: لوگو روی بسته بندی ها، قوطی ها، جعبه ها، روی وسایل نقلیه، روی کاغذ، در تابلوهای مربوط به تظاهرات، در بازی های عمومی، بازارها، نمایشگاه ها و جشنواره ها. از آنجا که مدارک مستند دال بر اینند که این امر یعنی استفاده از نمادها، از سرآغاز پیدایش تمدن جریان داشته است، بی مناسبت به نظر نمی رسد که نگاهی کوتاه به تاریخچه چگونگی ارتباط افراد بشر با یکدیگر بیفکنید. در حدود 40000 سال قبل بشر اولیه که از طریق شکار روزگار می گذراند، به منظور انتقال افکار و امیال خویش به حک علائمی گرافیکی بر صخره ها پرداخت و بدین وسیله کوشید امیال و افکار خویش را از طریق تصویر بنمایاند. از این رهگذر، اندیشه که تا آن زمان صرفا از طریق صوت (زبان) یا حرکات (حالت دستها) بیان می شد، این قابلیت را پیدا کرد که بتواند ثبت گردد و پایدار بماند.

نشانه و آرم

به طور کلی، عموم مردم، کلمه (آرم) را به جای (نشانه) می شناسند. الف) نشانه: نشانه از واژه یونانی (semeion) گرفته شد که دو واژه (semiotique) و (semidogie) از آن مشتق شده است. واژه (semiotique) یا ((semidogie خاستگاه های آمریکائی دارد که در آن نشانه شناسی را همچون فلسفه زبان های تعریف می کند، در حالی که اصطلاح ((semidogie خاستگاه اروپائی دارد و بیشتر برای مطالعه زبان های ویژه با نظامهای نشانه ای غیر زبانی (تصویر- ایماء و اشاره- تئاتر و ...) به کار می رود. نشانه شناسی رشته ای جدید است که از آغاز قرن بیستم پدید آمد و بدین ترتیب اصالت و مشروعیت رشته های قدیمی مثل فلسفه را دارا نمی باشد. از جمله افرادی که در باب نشانه شناسی مطالعاتی کرده اند می توان به ساندرس پیرس، سوسور، امبرتو اکو و ... اشاره نمود. دو گونه نشانه وجود دارد: 1- نشانه های دیداری: یعنی هر آنچه با چشم می بینید و با ادراک حسی می شناسید. 2- نشانه های تصویری: وقتی شماری از نشانه های دیداری ثبت می شوند و در متنی جای می گیریند تبدیل به نشانه های تصویر می شوند. به اعتقاد پیرس نشانه چیزی است که تحت مناسبات یا عناوینی چند، جای چیز دیگری را در ذهن می گیرد. تاریخچه نشانه: در طول تاریخ از نماد که نوعی علامت واحد هویت بصری است، به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط استفاده شده است. تصور بر این است که انسان پیش از تاریخ با خراش دادن و ایجاد نقش بر دیوار غارهای التامیرا در اسپانیا و لاسکو در فرانسه تلاش داشته تا از این طریق به دیگران اعلان خطر یا آگاهی دهد و یا پیام های دیگری را انتقال دهد. باستان شناسان لوازم و ابزارهایی را از یونان باستان یافته اند که بر آن ها نقوش و نمادها و احساس نمادها نیز همچون شکل حروف و رنگ می تواند واکنش های حسی خاصی را در برانگیزد. معنی علائم نما دینی نقش بسته که احتمالا معرف آنها خالق آنها بوده است. بر تابوت های مصری نقوش نمادینی حکاکی شده است که احتمالا نشان از هنرمند خالق آن دارد. در جوامع قرون وسطائی بازرگانان و صنعتگران برای مشخص کردن کالاها یا محصولاتشان از علائم و نمادهای خاصی استفاده می کردند که معرف آنها بود. چاپگران اواخر سده نوزدهم میلادی نیز که به مهارت ها و استادی خود مفتخر بودند بر روی تمامی چاپ نقش های خود نمادهایی را به صورت حرف نشانه یا امضاء چاپ می کردند که معرف حرفه و صنعتگری آنان بوده است. در آغاز سده بیستم نیز گاوچرانان آمریکائی برای مشخص کردن مالکیت دام های خود از علائم انحصاری استفاده می کردند، در واقع آنها از نوعی زبان تصویری استفاده می نمودند که سابق آن به مصریان باستان می رسد. عوامل موفقیت نشانه: یک نشانه موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند.نشانه باید بی هیچ سخن یا کلامی به سرعت قابل تشخیص باشد و دارای انسجامی باشد که آن را از دیگر نشانه ها متمایز سازد. نشانه خوب باید آنچنان قوی و معتبر باشد که تا مدت زمان طولانی همچنان اعتبار خود را حفظ نموده و قابل استفاده باشد. برای طراحی هر نوع حرف نشانه ای را های زیادی وجود دارد اما اصلی ترین ویژگی یک نشانه یا یک نماد خوب، سادگی یا ایجاز آن است. اصطلاح معروف (کمترین بیشترین است) به کرات توسط طراحان و کسانی که طراحی تدریس کرده اند استفاده شده است. اصل (کمترین بیشترین است) به آموزه های مدرسه (باهاوس) مربوط می شود و باید به هنگام طراحی نشانه آن را به خاطر سپرد. بنابراین ملاحظه می شود آرم در عین سادگی دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی است که بایستی به طور ظریف و دقیق همگی این مفاهیم در قالب یک تصویر به وجود آید. به همین دلیل است که برخی معتقدند آرم یکی از مشکل ترین موضوعات طراحی گرافیک است.

طراحی وب سایت

همانگونه که مستحضر می باشید قرن بیست و یکم را قرن ارتباطات و فن آوری اطلاعات نام نهاده اند. با توجه به این امر، می بایست به تکنولوژی ها و ابزارهای مرتبط در این حوزه با دید ابزارهای صنعتی و فراصنعتی نگریسته شود و از این رو به حساسیت موجود در این صنعت پی برده و لزوم گذار از سیستم های کسب و کار سنتی به سیستم مدرن رسانه های دیجیتال پی خواهیم برد. طراحی وب سایت های مدرن و مطابق با آخرین استانداردها، اولین قدم در راه رسیدن به این اهداف و پیمودن مسیر پر پیچ و خم گذار از تجارت سنتی به تجارت نوین جهانی می باشد. با کانون تبلیغاتی صفیر اولین قدم خود را محکم و با ثبات برخواهید داشت. اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی وب سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد. با توجه به مطالب فوق الذکر، پیشنهاد شرکت بعد چهارم به شما در یک جمله خلاصه خواهد شد که : پیش از هر چیز دلیل اصلی طراحی سایت خود را برای خود به وضوح روشن نموده و نیازهای مخاطبان سایت را نیز با مشاوره کانون تبلیغاتی صفیر به طور دقیق بررسی نمایید. پس از آنکه نیازهای مخاطبان و عملکرد سایت شناسایی و بررسی شد، وارد مرحله دوم اجرای پروژه طراحی سایت خواهیم شد. در این مرحله بر اساس مستندات بدست آمده از مرحله پیشین ، ساختار اصلی و نقشه سایت طراحی خواهد شد. با بدست آمدن لیستی از منوها، زیر منو ها و ماهیت و عملکرد هریک از منو و زیرمنوهای سایت در واقع نقشه عمرانی طراحی سایت خود را در دست خواهید داشت. با توجه به طراحی نقشه سایت و ماهیت و مشخص شدن عملکرد هر یک از بخش های مختلف و همچنین به دست آوردن نیازهای مخاطبین وب سایت در مراحل اول و دوم، اکنون زمان آن رسیده که نقشه گرافیکی و معماری سایت نیز در کنار نقشه عمرانی وب سایت آماده و طراحی گردد. این مرحله که درواقع فاز طراحی گرافیکی سایت نام دارد جزو اصلی ترین مراحل اجرای پروژه طراحی سایت می باشد. طراحی گرافیک سایت می بایست با دقت بسیار ، بر اساس نیازمندی های کاربران سایت، بر اساس عملکرد اصلی وب سایت و همچنین برگرفته از دانش ، تجربه و تخصص بالای تیم طراحی گرافیک وب سایت کانون تبلیغاتی صفیر صورت پذیرد. بررسی و مطالعه روانشناسی مخاطبین، روانشناسی رنگ ، مطالعه تصویری پروژه های روز دنیا از جمله مواردی است که در دستور کار تیم طراحی کانون تبلیغاتی صفیر قرار دارد و نظارت و حساسیت بسیار بالای مدیران مجموعه به بخش طراحی، سبب خلق آثار و پروژه هایی در خور شان کارفرمایان و مخاطبین ایرانی و قابل رقابت در بازارهای جهانی گردیده است. پس از طراحی گرافیک قالب وب سایت و بخش های مختلفی که عملکردهای متفاوتی دارند، در واقع نقشه معماری سایت نیز در کنار نقشه عمرانی وب سایت به دست آمده و اکنون زمان انتخاب بستر و تکنولوژی نرم افزاری مناسب جهت برنامه نویسی و اجرای وب سایت می باشد. مهمترین عامل در این انتخاب ، دانش ، تجربه و تخصص تیم برنامه نویسی کانون تبلیغاتی صفیر جهت انتخاب بهترین، سریعترین و همچنین به روز ترین تکنولوژی در طراحی وب سایت می باشد. طراحی ، برنامه نویسی و ساخت ماژول و کامپوننت های اختصاصی با توجه به نیازمندی های سایت شما، ایجاد تعادل در بهینگی و زیبایی، و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی ها در طراحی وب سایت از جمله ویژگی های شاخص شرکت تبلیغاتی صفیر در امر طراحی سایت می باشد. تاکید مدیران این مجموعه بر تحقیق و توسعه، بررسی و مطالعه آخرین مقالات آموزشی و پژوهشی در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت و پرتال های سازمانی و فروشگاهی ، مطالعه آخرین دستاوردهای تجارت الکترونیک و تجارت مجازی ، و همچنین آموزش نیروهای متخصص با دانش روز و ... همه و همه سبب افزایش سرعت عمل، کارایی در کنار زیبایی سایت، آسودگی صاحبان مشاغل ، مدیران و کاربران سایت ها گردیده است. پس از اتمام عملیات اجرایی ، ساخت و برنامه نویسی ، وب سایت وارد مرحله آزمایش و تست عملکرد خواهد شد. در این مرحله کلیه بخش های وب سایت به دقت آزمایش شده و با شرایط و حالات مختلف مقداردهی اولیه استاتیک و ثانویه داینامیک خواهد شد. پس از بررسی و رفع اشکالات احتمالی ، تست نکات امنیتی بر روی وب سایت انجام گردیده و فایروال محافظ امنیتی نیز بر روی پرتال نصب خواهد شد. در صورت انجام هاستینگ سایت بر روی سرورهای قدرتمند کانون تبلیغاتی صفیر، علاوه بر فایروال نرم افزاری نصب شده بر روی پرتال ، یک فایروال سخت افزاری و همچنین یک فایروال نرم افزاری نیز به صورت مجزا بر روی سرور نصب شده و از اطلاعات وب سایت شما محافظت خواهد نمود. پس از اتمام کلیه مراحل فوق، وب سایت شما همچون کودکی تازه متولد شده ، نیازمند مراقبت و نگهداری مستمر می باشد تا به سرانجام مقصود که همان زیبایی ، کارایی و حجم بازدید بالای سایت است برسد.

گالری محصولات

اصفهان . کاشان
همراه : 913 260 7177
همراه : 7177 619 0936
تلفن : 0098 031 55 458007
ایمیل : info@Safir-kashan.ir
با ارائه این فرم تماس! ما بزودی با شما تماس خواهیم گرفت